دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی

PC60

پالس اکسیمتر وسیله ای غیر تهاجمی است که برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون استفاده می شود. این دستگاه قادر است حتی کوچکترین تغییرات در میزان اکسیژن موثر حمل شده به دورترین اندام ها مانند دست ها و پاها را تشخیص دهد.

پالس اکسیمتر انگشتی وسیله کوچک و کلیپس مانند است که به انگشت متصل می شود. این دستگاه در شرایط بحرانی و اورژانسی استفاده می شود. برخی از پزشکان مانند متخصصین ریه از این دستگاه به فراوانی استفاده می کنند. پالس اکسیمتری یک روش به نسبت دقیق است، و در صورتی که از چنین دستگاه با کیفیتی استفاده کنید، از دقت اندازه گیری دستگاه مطمئن خواهید بود. این دستگاه میزان اشباع اکسیژن خون را به صورت پیوسته با اختلاف کمتر از 2 درصد اندازه گیری می کند.

سطح اشباع اکسیژن خون 95% به عنوان میزان نرمال در افراد سالم در نظر گرفته می شود. سطح 92% میزانی است که فرد در آستانه کمبود اکسیژن قرار دارد، یا اکسیژن به میزان کافی به بافت ها نمی رسد.

برای انجام مشاوره رایگان با متخصصین ما، در تماس باشید.

قابلیت‌ها

نمایشگر رنگی، خوانایی بهتر

برای نمایش و تفکیک بهتر اعداد، و خوانایی بهتر در نور کم، قابلیت موثری در دستگاه می باشد. همچنین طراحی ساده دستگاه، استفاده راحت تری را برای بیماران فراهم می کند.

طراحی مقاوم برای آرامش خیال در استفاده

طراحی و ساخت مقاوم دستگاه در برابر ضربه، امکان خرابی دستگاه را به حداقل رسانده است. این قابلیت، آرامش خیالی برای بیماران به وجود می آورد که دستگاه را در هر جا با خودتان ببرید.

اشباع اکسیژن و ضربان قلب در هر لحظه

دستگاه پالس اکسیمتر PC60 اطلاعات دقیقی را در مورد درصد اشباع اکسیژن و ضربان قلب در هر لحظه ای نمایش می دهد. اطلاعاتی که به بیماران کمک می کند تا اکسیژن و فعالیت خود را به راحتی مدیریت کنند.

نمایش در هر 4 جهت

نمایشگر دستگاه PC60 به صورتی طراحی شده است که بیماران از هر جهتی بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. تنها با فشردن یک دکمه می توانید نمایشگر را در هر جهت بچرخانید و اعداد را به راحتی بخوانید.

طراحی خاص ضد آب، خرابی کمتر

ورود آب به دستگاه های الکترونیکی چالش بزرگی در زمان استفاده از گارانتی می باشد. طراحی این دستگاه به صورتی خاص انجام شده است تا مقاومت مناسبی را در برابر ورود آب و ضربه ایجاد نماید.