اکسیژن ساز خانگی

Oxygen Concentrator

دستگاه اکسیژن ساز، یک دستگاه کم هزینه برای تولید اکسیژن جهت بیماران می باشد. این دستگاه با نگاه به آینده جهت سهولت استفاده طراحی و تولید شده است. دستگاه به صورتی طراحی شده است که یک دستگاه کوچک، سبک و قابل جابجایی در خانه در اختیار بیمار باشد. دستگاه اکسیژن ساز خانگی، تمام آن چیزی است که یک بیمار در خانه نیاز دارد.

این دستگاه دارنده تمامی استاندارد های معتبر جهانی در حوزه تجهیزات پزشکی از جمله FDA آمریکا و CE اروپا می باشد.

برای انجام مشاوره رایگان با متخصصین ما، در تماس باشید.

قابلیت‌ها

برترین استاندارد تجهیزات پزشکی، FDA امریکا

FDA امریکا، سازمان زیرمجموعه وزارت بهداشت و سلامت ایالات متحده امریکا و متولی بررسی وضعیت کلیه محصولات تولیدی در چهار زمینه: تجهیزات پزشکی، داروها، مواد غذایی و آشامیدنی، محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد. استاندارد F DA امریکا، سخت گیرانه‌ترین مجوز در این زمینه است و تنها محصولاتی که تاییدیه این سازمان را دارا باشند، مجاز به فروش در امریکا هستند.

بدون نیاز به سرویس برای کاهش هزینه

بدون نیاز به تعویض فیلتر برای دوسال استفاده مداوم، هزینه نگهداری و سرویس این دستگاه را به حداقل می‌رساند. پس از آن، بدون نیاز به سرویسکار، بیمار به شخصا قادر به تعویض این این فیلتر در منزل می‌باشد.

مصرف برق کم

این دستگاه به صورتی طراحی و ساخته شده است که کمترین مصرف برق و تولید گرما را داشته باشد.

نمایشگر خلوص اکسیژن برای اطمینان بالاتر

دستگاه اکسیژن ساز خانگی دارای نمایشگر خلوص اکسیژن خروجی می‌باشد. این قطعه بر روی این دستگاه به صورت اتوماتیک خلوص اکسیژن را اندازه گیری کرده و نمایش می‌دهد. در صورت کاهش خلوص اکسیژن آلارم ایجاد می‌شود.

کمترین صدا در بین دستگاه های اکسیژن ساز

این دستگاه به صورتی ساخته شده است تا صدای کمپرسور دستگاه به حداقل ممکن کاهش یابد. در میان تمامی دستگاه‌های اکسیژن ساز، کمترین میزان تولید صدا دارد، که استفاده از آن در منزل برای بیمار را مناسب‌تر می‌نماید.